? ??????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.3 (35 Ratings)??9826 Grabs Today. 36234 To
tal Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????2?? ?????????????????????????????????????????Rorschach Reality? ????? ?? ???Rating: 4.3 (34 Ratings)??9367 Grabs Today. 41637 Tot BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

scRolL3r!


Click here for Myspace Layouts

Followers

Friday, 24 June 2011

:: My b'Day laR!!:


My b'Day!!Wish lar something for me..its true 24 JUNE nie b'Day Zeeq..nak taw tak pe yg Zeeq dpt??Zeeq dpt COKLAT fr0m my parents..(sebenarnye mak Zeeq jew..hihi)klu dry kwn Zeeq,Zeeq dpt jajan,pencil box nn buku nota MICKEY MOUSE!Dye also ade kasi Zeeq   kad hari lahir..panjang isi nyer!!har har har!0key lar hadiah2 yg Zeeq dpt..huhuhu..COKLAT yg mama Zeeq bgy tu ade 2 type..1 yg letters,yg lgy satu tu coklat gambo..=_=~readers taknak bgy pape ke kat Zeeq??har har har..!banyak gak ek Zeeq highlight kan p'kataan ni..kebanyakkan kwn Zeeq t'lupe hry nie b'Day Zeeq..Zeeq ade la gak perasaan geram dlm haty..c0z dyerang luper stiap tah0n taw!!takpe..sabo sabo..nnty cpat tue..bt0l tak??hihih~_0key,until here only coretan Zeeq kali ni..<--Read, Vote nn F0llow!--><--HappY b'Day to all readers which share the same b'Day with me!!-->

Thursday, 9 June 2011

:_bEnci Dadah!MuSuh kIta!!_:

DADAH!!Siapa yg tak kenal dadah nie??Zeeq pasti sume readers and bloggers taw dadah tu ape kan??Haha..thats why topik Zeeq skang nie dadah~Zaman skang ni,generasi muda cham kite2 ni da mule nak terjebak dengan dadah yg takde pekdah ni..kan kan??Zeeq harp gejala dadah ni dpt ditangani lah..Zeeq tanak t'jebak..polis tangkap nnty..bru taw!meringkukla dlm penjare!So,jgn sesekali nak mule ye..nnty diri sendiri yg kene..klu nak taw,SMK PANJI tlah menganjurkan program MINGGU ANTI-DADAH..Skolah korang dah ke bl0m?Klu dah bag0slah..kempen ni mmg bagus walaup0n b0ring bagy sesetengah 0rang tu..cam Zeeq ni lah!HAHAHA!Ade jugaklah maklumt yg bley kite dpt daripada program ni..contoh nyer kesan2 akibat dadah,cara2 nak elakkan diri daripada dadah n memacam lagy lah!Perlu diambik taw gak bahawa rakan juga adalah pengaruh besar yang bley menjerumus kite ke penagihan dadah..bec0z of that kite kene pandai plih kawan..jgn pilih yg negatif,cary yg positif kay??Klu ade masalah,rujuk pade saluran yg bet0l n jgn ambik tindakan sendirik..Klu t'jebak,bakal sengsara nnty...Hukuman nyer p0wn berat taw?Sangg0p ke?0leh tu,Say N0 TO DADAH!kay?ni jerla yg Zeeq nak bagy taw..bye!Jgn luper unt0k jage kesihatan kay??ADI0S!<--Read n f0ll0w kay?-->

:: SkaT8r b0y! ::_Avr!l Lav!nge